donderdag 11 maart 2010

Even voorstellen:

Hoi,
Ik ben Mariska, ik ben 14. Mijn hobby's zijn Hockeyen met Marjolein, tenissen en afspreken met vrienden. Ik weet nog niet precies wat ik in het flimpje ga doen, maar ik heb er wel zin in!

Hee,
Ik ben Marjolein, ik ben ook 14 jaar. Mijn hobby's zijn zeilen, met Mariska hockeyen, en met vriendinnen afspreken. Ik heb heel veel zin om dit filmpje te maken!

Hee,
Ik ben Tanja, ik ben 13 jaar. Mijn hobby's zijn dansen,toneel,kletsen&afspreken met mijn vriendinnen. Ik heb heel veel zin om het filmpje te maken en ik hoop dat het een leuk filmpje wordt!

Hallo,
Ik ben Ernst, ik ben 14 jaar. Mijn hobby's zijn korfbal, computeren en filmen! Ik heb zin in!

Goedenmiddag,
Ik ben Jip, ik ben 14 jaar. Mijn hobby's zijn korfbal, computeren en videospelletjes spelen. Ik heb er zin in!

Doei,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten